25. 3. 2021 - Večerní výjezd na Kobylu

Odpolední vyjížďka na Horňácko a do západní části Bílých Karpat, z Hodonína po silnici přes Rohatec, Sudoměřice a Petrov do Strážnice, poté přes Žeraviny, Hroznovou Lhotu, Tasov a Hrubou Vrbku do Kuželova a nahoru ke mlýnu, odkud je ke státní hranici (a dále na slovenskou stranu ve směru na Vrbovce) vyasfaltovaná nová cyklostezka (po moravské straně souběžně vedená se zelenou TZ), od sedla U Tří kamenů výjezd podél státní hranice okrajem lesa po louce a v závěru po ještě poněkud rozblácené cestě lesíkem na vrchol Kobyly (584 m. n. m.) se zapadajícím sluncem. Sjezd po červeně značené cestě Marušky Kudeříkové kolem lovecké chaty Koňárka na Výzkum (439 m) a na křižovatku pod Šumárníkem v Kněždubském háji, odtud přes Traviska na Lučinu, ze které už to byla klasika přes Radějov, Strážnici, Petrov, Sudoměřice, Skalicu, Holíč a tradičně přes přístaviště U Jezu domů. Celkem 85 pohodových kilometrů s výšvihem na Kobylu za probouzejícího se jara a výraznějšího oteplení.
Mapa: https://mapy.cz/s/nudovatote

Samsung SM-A415F

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka